Wonderful world

Igår när jag och Emma ( min pojkvänns lillasyster) åkte och kolla på när Johan spelade match så lyssnade vi på min iPod i bilen och då började wonderful world med James morrison spela och det var en mening som fick mig att känna igen mig och det var :

Well I thought that I was doing well
But I just want to cry now

Och det är sant på au pair sidan jag trodde jag hade gjort en bra ansökan men tydligen inte efter som jag inte får nån familj :( Och ibland känns det bättre men oftast känns det dåligt, eftersom jag har velat detta hur länge som hellst och jag ser fram emot allt. Och sen får alla bloggare runt om familjer och jag vill också börjat mitt äventyr. Jag har ju till och med sagt upp mig från mitt jobb eftersom jag vill åka. Men vad ska jag göra om jag inte får en familj då, då måste jag söka jobb och det har jag ingen lust av eftersom jag äntligen har tagit tag i min dröm och har även börjat förbreda mig att lämna min pojkvän i 1 år.

Så just nu idag känns det mindre bra :(  

Kommentarer
Postat av: anette

KRAM!!!!!!

2011-05-17 @ 15:07:15
Postat av: Amanda

hej! har följt din blogg ett tag nu, men inte kommenterat innan. jag känner precis som du, hela den här processen är extremt påfrestande. men jag tror och hoppas att det kommer lösa sig för oss båda :)

2011-05-17 @ 22:55:14
Postat av: Amanda F

Svar på Amanda: Ja det är grymt påfrestande, och sen när alla runt en får familj och planerar allt och säger de är så mycket saker man ska göra så gör det inget bättre :/. Men vi får nog familjer snart jag håller tummarna får oss båda :D

2011-05-17 @ 23:58:15
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0