Väntar och väntar

Just nu sitter jag hos min pojkvän och väntar på att hans kompis ska komma och hämta oss, sen blir det att fixa i lokalen där dom ska ha fest imorgon.  Skulle just visa en sak för min pojkvän men han försvann , hans mamma har nämligen skaffat en iPhone och han är lite avis. Men han får lära henne de mesta så han har laddat ner angry bird nu och sitter säkert och spelar de nånstans.

Men påtal om väntar och väntar som rubriken säger, de känns som det är det enda jag gör nu förtiden :/. Väntar på att nån familj ska höra av sig eller snarare att min framtida Host family hör av sig. Väntar på att nått ska hända, väntar på att jobbdagen ska börja , väntar på att den ska sluta, väntar på allt det känns jobbigt att inte ha nått att se fram emot. Vill ha en Host family så jag kan se vad som finns att göra runt där så jag kan söka information så jag får papper att fylla i och nått att se fram emot och räkna ner. Det har gått för låång tid utan att ha nått mål nu.

Nu ska jag åka och pynta

Kommentarer
Postat av: anette

lilla gumman du kommer snart få din familj...annars får du väll stanna hemma med mig och träna glutus maximus (röven)<3

2011-05-13 @ 20:23:35
Postat av: Anonym

Svar: Jag hoppas de :) Haha mamma har du lärt dig ett nytt ord nu XD?

2011-05-13 @ 23:56:30
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV: Tack! :) jaa, efter all väntan känns det verkligen as bra att äntligen hittat en familj. Jag vet hur det känns att vänta, men det kommer dyka upp familjer snart :)

2011-05-14 @ 00:01:29
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se
Postat av: Natalie

Svar: Ja det är helt otroligt! Väldigt kul :D Håller tummarna för att du får en bra familj snart! Men när var det du har ditt tidigaste datum?

2011-05-14 @ 00:09:15
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: Ja verkligen! Att samma undersökning kan variera så mycket i pris som den verkar göra, beroende på vart man bor är ju helskumt.. Väldigt glad om det stämmer att min bara kommer kosta ca 400 kronor. ;)

2011-05-14 @ 08:23:34
URL: http://heymlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0