Valborg

Gårdagen erbjöd jobb till 2, sen sova en stund. Sen vart det att åka ner till stan ochumgås med trevligt folk och grilla. Senare vart det utgång,träffa trevligt folk, snabb pizza och buss hem.
Lyckad kväll fast jag hade sovit dåligt kvällen innan och inte mådde så bra innan vi åkte och grillade.

Idag ska jag bara slappa och ta det lungt och försöka få bort min förkylning som har varit på gång. Har faktiskt funderat på att skaffa gymkort nu till veckan, men då vill jag veta att jag inte kmmer bli förkyld för då är det bara bortkastade pengar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Ja det skulle vara så himla coolt! Snacka om något att gå och vara stolt över sen ;) Att ha tatuerat sig på Miami Ink liksom. Ja det där med videon känns huuur bra som helst! Det ligger som sagt en del arbete bakom den så jag är verkligen glad och lättad över att den gick att skicka :)

2011-05-01 @ 18:23:56
URL: http://heymlie.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: Hahah ja ellerhur!! Hur ballt som helst :D Jag skulle vara mallig bara av att ha ett foto där jag står utanför studion. ;)

Ja men precis, vill ju verkligen att dem ska gilla den.



Ja, vore jag som du så skulle jag växla in! Tror nog till och med att jag växlar in mer än 1000 SEK, menar - fickpengar kommer ju gå åt minst sagt under veckan i NY! :D

2011-05-01 @ 20:54:54
URL: http://heymlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0