vad händer vad ska jag göra? :(

Jag vet inte vad jag ska göra, jag blir ledsen och sur när det inte hnder nått och sen när det händer nått då är det jätte stora barn.
Sen fick jag svar på mitt mail om varför de är så och jag fick ett långt svar men de som satt sig vara att det inte finns många familjer. Vad ska jag göra då ska jag söka nån annanstans också som CC eller STS? Jag vill åka och jag har velat de länge och nu har jag bestämt de och har fixat allt som behövs, det är bara familj som saknas ch de är inte många som är intresserad av mig och då har dom typ tonåringar. Varför blir de så för mig? Varför? 

Jag är en sån person som tänker lite för mycket ibland,och nu har jag så mycket ledig tid så jag går och tänker på de jämt. Och då blir jag ledsen och arg  och jag vet inte vad jag ska göra ska jag skita i att söka eller ska jag fortsätta eller ska jag söka med nån annan förmedling?

Blää nu vart det ett deppigt inlägg men jag är deppig just nu så :(

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag förstår precis hur du känner! När jag har läst bland alla au pair bloggar som finns så verkar det som de som åker med SI får flest matchningar och verkar bäst så jag tycker inte att du behöver söka med någon annan, det är bara ännu en lång, jobbig process och dessutom får man betala runt 2000 kr för att anöka med STS. För mig har det också varit jättejobbigt, för blev jag inte godkänd och var hur ledsen som helst för det, men jag ansökte till en mindre organisation i USA och nu har jag matchat med en familj som verkar toppen men nu kanske jag inte kommer att hinna få mitt visum i tid. Det är bara krångel hela tiden! Men jag tror på att allt ordnar sig i slutändan och även om det är svårt så får man försöka ha så mycket tålamod det bara går!

2011-05-09 @ 18:30:48
URL: http://tessusa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0