Tysta leken börjar nu

Jag är hos min pojkvän nu, fast han har nyss åkt på match. Men jag sitter här med hans 6 åriga lillasyster. Hon är expert på att prata, så jag jag sa att vi ska köra tysta leken. Det gick lite dåligt från början eftersom hon började skratta för inget och sen började hon prata utan att tänka på de. Men nu går det bra, det har väll gått ca 1025 min utan att vi har sagt nått. Men det blir scharader istället och ibland gäller det att hålla sig för skratt.

Men iallefall ett tips för er som är au pairer eller ska åka som au pairer och tycker att barnen skriker eller pratar för mycket, kör tysta leken ibland funkar de inte och ibland funkar det super bra :D.

Sen sitter hon just nu att spelar mamma mu, ett litet roligt spel :) tänkte nått roligt spel antingen data eller bräd spel kanske man kan köpa till sina värde barn och lära dom nått svenskt spel eller kanske några svenska ord om man köper memory :)

Kommentarer
Postat av: sofia

SV: Jaa :D jo, jag förstår det men det kommer :) när du minst anar det!

2011-05-17 @ 13:02:42
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0