Träning

Idag har jag inte gjort så mycket det har varit jobb och varit hemma och gjort lite allt möjligt.

Men imorgon blir det en bra dag tror jag, börjar med ansiktsbehandling vid 1. Sen efter mamma har jobbat klart så blir det träning, fick en glad nyhet av mamma idag och det var att jag kan använda min lillebrors gymkort efter som han kan inte använda det efter som han är dålig och har legat hemma i ca2 månader :( men då slipper jag betala för ett gymkort och det är bra. Så jag och mamma ska gyma lite imorgon sen efter de ska hon hjälpa mig att färga mitt hår. Så det blir nog en bra dag.


Kommentarer
Postat av: anette

jajjamen....morgondagen kommer att bli kalasbra

2011-05-11 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0