Studenten

Nyss satt min pojkvän här med sin student mössa på. Han tycker nog att de är skönt att allt är slut snart och att han har de roliga framför sig ( festandet). Han peppar just nu tills mösspåtagningen på onsdag. Så då kanske jag ska komma och kolla på alla studenter på torget och knäppa lite kort. Jag kommer faktiskt ihåg mösspåtagningen förra året, jag hade druckigt och var lite rund under fötterna men de var inte så jätte mycket. Sen bad en kompis till mig att ta hennes stora telefon. Jag sa ja och sen när allt var klart så hittade jag inte henne eller hennes telefon som hade legat i min väska. Jag fick lite panik och skickade ett sms till henne och skrev har du din telefon eller är den borta? Sen hittade jag henne då frågade hon hur mycket jag hade druckigt efter som hon tyckte jag hade skickat ett konstigt sms. Men jag tyckte det var normalt om hon hade den så hade hon svarat annars hade hon inte och då visste jag att hon inte hade den XD. Men de hade jag säkert skrivit om jag inte ens hade druckigt.

 Nä men alla ni som tar studenten ta hand om er, ta det lungt med alkoholen ( jag var riktigt nykter under student dagarna faktiskt ) men ni kan dricka men inte för mycket ;), ta hand om kompisar, ha kul och se upp för polisen ;). Är väll lite tips från mig. Men mest av allt njut av detta för de kommer aldrig hända igen och de finns vissa personer som gjorde min student och jag hoppas ni vet vilka ni är :D.

student bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0