Snälla

Ja det har inte hänt nått under natten som jag hade hoppats:(. Det sitter fortfarande i min hjärna att tänk om de tar 2 veckor eller tänk om det tar mer , tänk om det inte kommer nån :(. Jag vill hitta en familj nu. Jag har ju gjort allt nästan, jag blir klar med hälsopapprerna idag, har växlat dollar, har lite kum vad jag kan köpa till värde föräldrarna men endå så händer det inget. Och jag vet de kommer vll men det känns som ingen gillar mig. Och visst så blir jag jätte glad för alla au pair bloggar jag läser som får familj eller har en familj som är intresserade, men jag blir också lite dep när jag har läst klart för jag är glad för dom men jag tänker jag då när kommer jag få en. Jag jobbar så pass lite ch har så pass lite att göra om dagarna så jag bara sitter och tänker nu kanske jag har fått nått ocksåkollar jag mailen :(.

Jaja nu ska jag til vårdcentralen och fylla i de sista på hälsopapprerna sen ska jag till jobbet och jobba sen blir det väll att kolla mailen igen :(

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: jaa, det var riktigt tråkigt :( jaa, jag menar det :) något postivit!

2011-05-06 @ 11:29:56
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0