Skönt

De är så skönt att göra ingenting ibland :) Och jag börjar må lite bättre vilket är super bra :)
Just nu kollar jag på big brother och fixar lite med medical form apprerna som jag ska be mamma scanna in imorgon, och har även tagit fram polis registret som jag ska skicka till IS. Men ärdet nån som vet vilken adress man ska skicka till ? Är det den som står på hemsidan? :)


Sen ska jag läsa lite i en typ tidning jag hittade på forex när jag var där. Det står lite om new york som kan kanske vara roligt.

Kommentarer
Postat av: ida

japp det är adressen som står på siodan, dit skickade jag iaf och sen efter någon dag försvann det från min to do lista :)

2011-05-09 @ 22:24:16
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0