Pojkvän

Jäklar vad vi har haft kunder idag :O Lägger man ihop alla kunder under 3 klördagar så slår det inte alla kunder vi har haft idag. Så det har varit fullt upp springa hit och springa dit.

Men iallefall så såg jag nu att jag hade fått en kommentar från en tjej som heter Tess hon sa att hon också har en pojkvän och ska åka som en au pair och undrar hur jag känner att lämna han. Tess jag ska skriva till dig sen på din blogg när jag kommer hem för kan inte läsa den när jag är på jobbet. Först så tycker jag att det är jätte roligt att få kontakt med nån som är i samma situation och har pojkvän :).
Sen att lämna Johan i minst 1 år så visst jag kommer sakna han mycket, men jag hade bestämt mig för länge se n att en kille ska inte stoppa mig att åka. Jag ser som att det kan förstöra förhållandet eller göra det bättre. Jag hoppas ju på det bättre men det vet man ju aldrig.

Men Johan får komma och hälsa på har till och med mutat han med NHL :), nä men han vill komma och hälsa på mig. Men jag känner att han kommer börja jobba som lärling till hösten och då kommer han jobba från 7-4 och om jag skulle byta jobb så kanske jag skulle börja senare och jobba längre. Sen har vi kanske träning och umgås med kompisar och sen sova. Så lägger man ihop all tid så blir det ungefär samma tid som om han kommer och hälsar på mig en vecka i Usa. Sen är det ju att känna närhet om natten de är väll de jag kommer söka mest. Men jag vet att han  älskar mig och jag litar till 100% att han inte skulle göra nått här hemma. För han har kämpat för att få mig i 1 år så nu har han mig då kommer han inte sumpa det bara för att jag flyttar bort, och sen är inte han en sån person som håller på att flörta med alla. Tyckte det var roligt när vi vbar ut nån gång och då kom det fram nån tjej och började dansa med han och han fick panik och visste inte vad han skulle göra, och jag känner det är inte att vara otrogen för att han dansar med nån.

Men när man kommer hem och har varit borta i 1 år så stärker det förhållandet och sen har man ju resten av sitt liv kvar. Och massa kompisar till min mamma säger alltid att du måste åka för annars kommer du ångra dig det gör jag .
Och jag vet jag kommer ångra de om jag inte testar.


Mitt hjärta <3 (om ni kan se bilden vet ej :/)


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag känner precis som du, jag har velat åka som au pair i 4 år nu och jag kommer att ångra mig resten av mitt liv om jag inte åker! jag och min kille har vart ihop i 3 år och det känns som att vi kommer att kunna ta oss igenom det här, han får hälsa på när han kan och vi får prata med varandra så mycket det bara går! jag åker med STS. Vilka åker du med? Kram

2011-05-07 @ 18:44:45
URL: http://tessusa.blogg.no
Postat av: Sofia

SV: jaaa :) tack så mycket. Ja hopps verkligen det!

2011-05-07 @ 22:02:03
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0