Okej, nu har jag tackat nej

Okej nu har jag skickat ett mail till familj nummer 3. Jag har tackat nej till dom för de känndes inte jätte bra. Så jag tackade nej. Men jag hoppas att det kommer nån ny host family snart, om det kommerta 2 veckor sen förra gången så kommer jag nog bli lite depp. Men men de kommer väll när de kommer, men jag vill inte vänta i 2 veckor vill ha min familj nu så jag kan slappna av och slippa kolla på mailen hundra gånger .

Ja nu är jag lite smått orolig att ingen kommer höra av sig. Så jag måste komma på nått jag måste göra :/ men jag vet inte vad. Är ledig hela dagen idag men vet ej vad jag ska göra :S

Men imorgon skaj ag till läkaren iallefall och se om jag har fått negativt eller positivt på TBC testet. Jag tror inte jag har de för de syns ingenting på armen, men de får jag svar på imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du gjorde nog rätt i ditt beslut! Och jag är säker på att det snart kommer komma en familj som känns så där perfekt för dig :)



SV: Ellehur, så himla spontana och ursöta! Ja det gör det verkligen :) Ja, förstår det, och just att alla vi som åker, har åkt eller är Au pairer kan hjälpa varandra, komma med bra åsikter och sådär är ju ett stort plus. Vi är som en enad Au Pair familj :D Alla är så trevliga och generösa med idéer och tankar! :)

2011-05-05 @ 14:58:34
URL: http://heymlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0