Nu känns det bättre

Nu känns det mycket bättre än igår. Behövde nog bara få ur mig de. Där emot är jag lite less på vissa saker som jag trodde skulle vara annorlunda när nått sånt här hände. Men idag är det bra nu ska jag ut på balkongen äta frukost och sola lite, innan jag ska på arbetsförmedlingen och sen vid 4 ska jag köra pappa till sjukan. Då ska jag även ta med mig mitt medicalform papper som jagmåste ha stämpel på.

Men nu känns det som de börjar hända lite i mitt liv , inte au pair fronten dock förutom att jag är klar med allt och bara får vänta :/ men jag har sagt upp mig nu och ska förmodlgen jobba tills vecka 24, sen har jag även kollat om min lillebror kan få mina timmar, iallefall i sommar sen får vi se sen.

Nä nu ska jag ta minskål med hemgjord rabarberkräm och gå ut i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0