Mitt lilla stora barn

Min pojkvän sitter just nu och kollar på nått barn pogramm på barnkanalen . Nyss började han asgarva och säger kolla det är en älg med horn XD för det först så har älg horn men de som var roligt att det var en antilop som jag berättade för han. Då säger han nej det är en giraff med horn och skrattar. Han som aldrig brukar kolla på barn program sitter och garvar åt detta och verkar tycka det är riktigt underhållande XD. Nyss gjorde ''giraffen med horn'' nån dans med två av benen utåt och då säger han att han ska lära vovven de XD
jaja får se hur detta slutar XD ibland är han som ett litet barn men jag älskar han endå :)

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Svar;

Jaa, nu händer det grejer! :D Det är "bara" 76 dagar kvar! Jag tänkte att jag skulle göra en stor nedräknings-plansch här hemma också och skriva in viktiga datum mm i, så man ser hur snabbt tiden går! :D

Ja, alltså de va så fint gjort alltså! Uppskattade det så otroligt mycket och det var ju därför dom inte ville skriva något i mailen om att dom ska matcha utan dom ville visa det och fråga på detta super söta sättet istället!:D

2011-05-10 @ 19:45:26
URL: http://elliesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0