Mer om match 3


State: New York
Children: Lang (boy, 11), Max (boy, 15).
Pets: Dog

Familjen bor 30 min från New york city. Dom har 3 barn, och alla är killar. Bara 2 av barnen behös ta hand om, för de har en 18 årig kille också men han ska börja på collage.
De är ju fortfarande att jag skulle vilja ha mindre barn, men familjen verkar endå bra så jag har skickat lite frågor till dom.
Men det känns så bra att det äntligen har kommit en familj till :). De måste ju ha varit att de inte kunde se min ansökan förut.

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: ja, man gör ju det automatiskt :) när liksom de flesta bloggar man läser som ska åka samtidigt har fått en familj, börjar man panika lite! men jag har ringt till kontoret nu och ändrat mitt avresedatum till den 25 juli :) så det känns jätte bra! Vad kul med en ny match för dig, lycka till med den :)

2011-05-04 @ 15:08:26
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

SV: Jo, jag har hört det! man förstår nog inte hur mycket det är fören man själv sitter där med alla papper :) haha. Jaa, det är ju ändå en månad tidigare så jag tycker att det borde göra en skillnad. Men det återstår att se! jaa, det är ju så, men även fast man vet om tidsskillnaden kollar man mailen iallafall! haha.



Jaa, om du vill ha yngre barn är det kanske inte den rätta familjen, men dem kan ju vara en super bra familj annars och då gör det kanske ingenting :)

2011-05-04 @ 15:42:53
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

ÅH!! Vad roligt att du fått en match :D Barnen var verkligen i de äldre åldrarna, hur känner du inför det? :) Häftigt så nära NYC! Kram

2011-05-04 @ 21:30:32
URL: http://heymlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0