Lördag 7 Mars

Även idag är jag på jobbet och jobbar tills 2. Just nu är det dött här men runt 12 brukar folk börja rulla in. Känner inte riktigt för att jobba har ont i magen :/ och lite ledsen, eftersom ingen familj har hört av sig i natt heller :( Känns som  jag kommer få vänta länge igen. Tur så får jag nått annat att tänka på ikväll för vi ska åka och grilla hos en kompis och bara hänga och umgås. Vilket ska bli super mysigt var länge sen jag träffad dom.

Nu kom min först kund för idag och självklart så ska det strula :/. Men men tur så fick jag hjälp :).

Ja och idag är det 85 dagar tills Augusti, I augusti skulle jag vilja komma iväg och vad jag har planerat just nu som kommer hända innan Augusti

¤Jag slutar förmodligen ett jobb
¤Jag får förmodligen en ledig vecka runt midsommar.
¤ Jag börjar med ett sommarjobb
¤Jag fyller 20 år
¤Njuta så mycket av sommaren och värmen som jag kan

Det är mina planer som jag kommer på just nu, finns säkert många fler och kommer nog dyka upp ännu fler på¨vägen. Men måste börja planer min födelsedags fest, vet att det är tidigt men många åker bort då och då förvarnar jag. I år ska det vara en grym födelsedags fest, de andra åren har varit bra men jag har inte planerat nått och sen dissar de flesta i sista stunden så i år ska jag boka alla långt innan och sedan försöka hitta en fest lokal. Nån som vet en bra billig fest lokal i Sundsvall?

Nä nu ska jag fortsätta och vänta på kunder och kolla om det är nått jag kan göra. Lär nog uppdatera något mer innan jag slutar.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! Jag läste i ett inlägg att du har pojkvän. Jag har också pojkvän och skall åka som Au Pair så det var lite skönt att inte vara ensam i denna situation! Hur känns det att du skall vara ifrån honom ett år? Kram Tess

2011-05-07 @ 10:32:01
URL: http://tessusa.blogg.no
Postat av: Danne

Hej!

Hittade en hemsida där man kan hitta många festlokaler (även billiga) i hela Sverige.

Kolla in denna hemsida: www.hittafestlokal.se

/Danne

2011-06-14 @ 17:03:51
URL: http://www.hittafestlokal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0