London är snabb men inte Usa

När jag vaknade imorse så ändrade jag lite i min ansökan bland annat avrese datumet och lite i brevet, sen när jag kom hem från jobbet så var det godkänt :) super bra. Nu hoppas jag bara att en bra familj kan komma lika fort :).

Men idag har det varit jobb och ska snart åka och fixa mina vindrute torkare efter som dom pajjade häromdagen och de var varit jätte jobbigt att köra efter som de har spöregnat de senaste dagarna så jag har inte sett nått när jag kör :/. Men har jag tur så går det att laga dom.  Så nu ska jag åka och hoppas på det bästa att dom funkar, annars tycker jag att det inte får regna nått utan de kommer bara vara sol :) ( fast de tycker jag redan nu).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0