Intervju

Nyss ringde tjejen som ska intervju mig från CC. Hon sa att hon skulle till Sundsvall imorgon. Då tänkte jag perfekt, dock jobbar jag till 2 men hon skulle kolla hur länge dom skulle vara där. Och nyss fick jag ett sms där det stod att de skulle vara där till 2 :/ jag slutar 2 :S. Så det sket ju sig, men hon vill att jag ska komma till Huddiksvall till veckan. Det känns ju så där efter som jag fick ju åka till örnsköldsvik med SI.

Varför kan inget gå som jag vill varför måste det alltid vara nått som gör det svårt och jobbigt? :(. Nä vi får se vad som händer måste prata med mamma om de :/ så mamma läser du detta så ring mig (vet ej när du kommer från köpenhamn.) 

Kommentarer
Postat av: anette

lugn i bussen gumman...det är väll bara att åka till Hudik på intervju...jag kan följa med.

vi kan ta min NYA bil he,he.

2011-05-27 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0