Inte min dag

Det har inte varit min dag idag :/ började med att jag vaknade upp och hade jätte ont i halsen. Sen jobbet gick bra, men jag skulle ju åka och fixa bilen. Och jag och pappa satt oss i bilen och han skulle köra och då testade han vindrutetorkarna och då funkade dom :O och visst var de tur så slipper jag betala men otur eftersom de inte har funkat i två dar men nu funkade dom :/. Men sen skulle jag åka till min pojkvän har lastat in allt har lill vovven i buren och är nästan framme då kommer jag på att jag hade lovat att jag skulle ta med hans fotbollsskor men dom hade jag glömt så det var bara att åka hem och sen ut till han igen :/ 

Men jag får se sen om jag åker och kollar när han har match, det beror på vädret. Efter som det har regnat och varit kallt de senaste dagarna så får se vad det är för väder när de ska åka dit, har ingen lust att bli sjuk :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0