HP dator

Min dator jag har just nu håller på att rasa samman. Har fått köpa ett nätverks usb för att annars funkar inte internet. Kameran funkade inte när jag skypade med familj nummer 1 och det gick inte att se videon jag hade spelat in med min kamera som spelar in HD- filmer eftersom datorn är för seg eller klarar inte av Hd format.
Men jag kollade nyss mailen och fick se att Smartson hade en tävling där man kan få vara en testperson på en ny HP dator. Som har: den är 21mm tjock, 11,6 HD-skärm, väger 1,6 kg, ljud och bild i HD- kvalite, flera olika sorters internet anslutning.

Det är ju perfekta au pair datorn tycker jag. Lätt att ha med sig bra bild och ljud så man kan skypa med familj och vänner (eller värdefamiljer).
Om du också vill bli en testperson så gå in på http://smartsontestpilot.se/hp-pavilion/bli-testpilot/


Vart kanske ett reklam inlägg, men som sagt så behöver jag en ny dator och har ingen aning vad jag vill ha för en ch då är det bra att testa innan så jag hoppas på det bästa :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0