Har Ingen kunnat se mig?

Har mailat lite med SI nu på morgonen. Frågade hur exakt datumet måste vara på medical pappret. Efter som min läkare frågade om det gick bra om hon bara skrev årtal efter som annars vart det massa krongel. Och det gick bra. Sen kolade jag om varför min ansökan inte har blivit godkänd efter som de har gått ca 1 vecka? Då fick jag som svart att han skulle skicka frågan vidare till nån som kan mer om de, men att familjer nu kan se min ansökan. What ? Har inte dom kunnat sett den? Jag som har trott att familjer inte gillar mig eller att det har varit nått fel med min ansökan :O. Men det verkar som familjerna inte har kunnat kolla på ansökan :/. Så nu hoppas jag att familjer börja rulla in :) då blir jag en lycklig tjej :)

Kommentarer
Postat av: ida

men whaaaat, fan vad wierd! Men då måste de ju börja slinka in familjer nu när som helst när dom kan se dig :D

2011-05-03 @ 14:43:36
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0