Fredag den 13

Fredag den 13. Är det en otursdag eller tänker man bara mer på de om det händer nått som är lite otur?
Tror på det andra jag, men de som har varit otur för mig idag är väll att alla varor jag skulle locka upp var utspridd överallt och svåra att få tag på. Och sen även att min telefon vart knäpp och det gick inte att ringa eller skicka sms. Tillslut efter att ha startat om telefonen några gånger så funkade den. De är bra har inte lust att köpa en ny telefon nu och bli bunden till ett abbonemang i Sverige och sen åka till Usa. Inte så roligt att behöva skicka pengar hem för att betala för nått som man inte kan använda.

Ikväll som varje fredag så blir det en lungt kväll för mig eftersom jag jobbar imorgon. Men jag tror att jag ska hjälpa pojkvännen och hans kompis med att fixa lokalen de har hyrt så den är snygg imorgon när de ska festas och firas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0