Från bullmamma till latmask

Igår kände jag mig super duktig. Dagen började med att jag åkte och jobbade. Sen när jag kom hem så började jag baka, jag bakade en kladdkaka, maränger men choklad och en dubbelsats med chokladbollar. Efter de så kom min pojkvän hem ganska så full efter att ha varit på mösspåtagningen så då fick jag ta hand om han mata han lite och gå och lägga han så han orkade med kvällen. Sen städade lite här hemma så det vart snyggt. Sen laggade jag middag till mig ,pojkvännen och lillebror. Efter de vart det väcka pojkvännen käka och sen kom en kompis till Johan ( pojkvännen) och vi satt här och planerade för kvällen. Slutade med att vi åkte till en komis till dom och de drack lite (jag körde) sen åkte vi vidare till nästa fest, kommer dit och blir typ utkörda av killen som har festens mamma för de skulle upp tidigt dagen efter och de ville köra alla till stan nu och sova sen. Så då åkte vi hem till mig och drack lite även jag. Sen tog vi taxi ner till stan och träffade massa trevligt folk, bland annat Ida som jag inte har träffat på evigheter, men nu fick jag gratta henne personligen för att ha matchat med sin familj. Sen runt 2 vart det taxi hem och sova.


Marängerna


Kladdkakan


Chokladbollarna

Så nu behöver jag nån som hjälper mig äta upp allt annars får jag ont i magen :/ Nån som ställer upp? :) 



Till middag vart det kyckling i påse, riktigt gott faktiskt :). ( sen är även min svampbob-kokbok i bakgrunden)



Idag har jag varit världens slöaste,, har typ legat i sängen hela dan (förutom när jag har varit ute med hundarna. Jag har också mått dåligt gjorde nog inte min förkylning så bra att varit ute :/ men jag var inte bakis men hade ont i magen och mådde illa :(. Så orkade inte göra mat och Johan har tjatat om Donken sen 3 idag så det fick bli de. 

Men nä imorgon blir det jobb igen och sen städa undan här för det har blivit lite stökigt :/.



 





































'''''''''''''''''''''''''''''''''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0