Förmycket förhoppningar

Nu har vi nyss kmmit hem från grill kvällen. Hunden och pojkvännen somnade direkt när de la huvudena på kudden, men jag ville kolla mailen ifall jag hade hört nått från nån familj. Men nej jag harförmycket förhoppningar. Men det känns lite jobbigt att Ida ( en av mina riktigt bra vänner ) har fått och håller på att fylla i alla papper ch säger att det är mycket och göra, ch jag vill inte stressa med dom :/. Och alla runt en börjar få familjer och jag är glad för dom men det känns när kmmer min då ? Ska jag få vänta 2 veckr till ? :(

Men nu har jag fört in dcktrns del i medical form, jag var ju så dum att jag glömde ta med de jag skulle fylla i så jag får skicka det med mamma på måndag :)

Nä nu ska jag försöka sova och hoppas jag har hört nått tills imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0