Förlåt :(

Jag har lyckats smitta ner min pojkvän ( inte så konstigt eftersom vi sover tillsammans) men tycker synd om han eftersom han har mösspåtagning imorgon :(. Menjag får trycka i han lite olika piler och bra saker så han blir bättre. Men sen så har jag även smittat min bror som redan är sjuk (dock var han inte förkyld som han har blivit nu) och jag har smittat mamma som åker till malmö imorgon, och hon och pappa ska även åka till ullared när de åker hem XD. De ser fram emot de, men jag undrar hur tusan pappa ska orka med de när han blir less efter 3 timmar på birsta XD. Ja men hoppas alla slipper bli lika sjuk som jag har varit :).

Men är det nån som har varit på Ullared som vet vad man kan skicka en önske frågan till päronen när de åker ? Som är billigt och bra :).

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och försöka känna mig mer som en människa och försöka få bort min sjukdom.

Kommentarer
Postat av: Alice

sv: Exakt så känner jag också! "Varför får alla andra...?" typ! Suck. Men det är väl bara att hålla ut och hoppas :) Det känns så surt eftersom jag vet att jag skulle antagligen göra mig mycket bättre efter ett samtal än på papper, om du förstår vad jag menar, men jag får ju aldrig chansen för ingen ringer :(

2011-05-24 @ 21:03:07
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: marie

Jag tror det är hyffsat mycket billigare att köpa ray-bans här i usa, jag betalade 139 dollar vilket just nu är ca 900 kr :)

2011-05-25 @ 15:20:24
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Emma

heej! Nej de har inte öppet på söndagar... jag åkte på söndagen från gbg till sthlm och gick till ambassaden på måndag morgon :)

2011-05-25 @ 17:39:28
URL: http://emmahillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0