Forex och hälsoundersökning

Idag efter jobbet åkte jag till forex och växlade till dollar. Jag vet att jag inte har fått familj än men jag vill ju åka och dollarn är välldigt låg nu så då är det ju lika bra att växla in :).  Det känns alltid så anorlunda att ha andra valuter än svenska kroner. Men det är väll bara att vänja sig med dollar :D.

dollar


Sen såg jag även i min kalender att jag ska till vårdcentralen imorgon. Jag är lite nervös inför de, efter som jag har aldrig gillat sjukhus. Sen har jag även hört att man ska ta en spruta för att kolla om man har TBC och jag tycker verkligen inte om srutor :/. Så om nån vill följa med och hålla mig i handen så hojta till :). Nä men det kommer nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0