Ett trevlig mail

Jag fick nyss ett trevligt mail från LOndon kontoret. Jag skickade ett mail till dom igår och nu fick jag mail av dom. ( De verkar haft svårt att skicka det till mig efter som jag har hotmail). Men där skrev de som alla andra att jag inte kan få barn under 2 efter som jag inte har tillräckligt med timmar för de. Och det vet jag men denna mening gjorde mig glad: 

I will also let our US office know that you prefer little kids and maybe we can at least propose some families who have 2-6 year olds.

Så hoppas det dyker upp familjer med lite mindre barn snart då :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, SI blandade ihop oss. De skrev ett mail till mig om att Londonkontorets mail inte kom fram så jag borde ändra min mailadress. Jag fattade ingenting men till slut vidarebefodrade de mailet från London och jag fattade att det var fel person... Tur att de hittade rätt till slut iaf!

2011-05-19 @ 18:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0