En stor au pair familj

Som Emilie ( om du vill att jag tar bort din blogg säg till ;) ) skrev som en kommentar på bloggen idag, att vi alla är som en stor au air familj. Och det är så sant man känner ingen men endå får man massa stöd. Jag tycker det är så roligt att det är många som läser min blogg och att folk kommenterar. En kommentar kan göra min dag, och många kommentarer hjälper mig genom svåra beslut eller frågor. 
När jag läser au pair bloggar och nån har fått familj eller a host family intresst så blir jag så glad för dom, och det är så intressant att läsa om persner som ska eller göra samma resa som jag själv håller på med :).
Men jag verkligen uppskattar allt ni gör, när ni läser , när ni kommenterar , när ni skriver i eran egen blogg, när ni kommer med råd.  Och jag vet att jag känner inte många av er och ni känner inte mig men jag är så glad att jag har er vet inte vad jag skulle göra annars :). 

Så tack så mycket att ni finns <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart du får skriva ut den :) Bara roligt att kunna komma med bra råd och det är som du skrev, kommentarer gör en verkligen glad och kan få en att ta de rätta besluten! <3



SV: Ska bli underbart! Har inte varit på solsemester på säkert 10 år haha, så det känns som det är dags ;) Ska du iväg någonstans i sommar innan USA? :)

2011-05-05 @ 19:58:11
URL: http://heymlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0