Design fixa

Jag måste fixa min blogg design den är inte så himla snygg just nu :/ Men är inte riktigt klar med headern än heller, men jag får ta och fixa den idag (kanske) och sen be snälla Ida som är så snäll och kunde hjälpa mig att fixa den lite :). dock har vi inte umgåtts mycket efter som när jag är ledig är hon upptagen och när jag är upptagen är hon ledig. Så Ida nu får vi ta oss i kragen och umgås och spela monopool ;) hihi :D.

Förut var jag iallefall på vårdcentralen och svaret var negativt :) så nu ska den bara in på ansökan så är jag klar med de. Dock vart jag lite less när jag kom dit, ick först stå i lång kö och vänta sen när jag kommer fram så säger jag att jag ska kolla upp TBC provet och då får jag som svar det är du som är Amanda va? Ja säger jag. Ja du skulle varit här igår och jag har skickat en räkning till dig. Jag bara VA? Men läkaren och hon som tog provet sa att jag skulle komma idag sa jag :O. Hon bara jaha okej jag men då behöver du bara kasta räkningen. Skönt de så jag slipper betala för nått som jag har fått fel information ifrån.

Men ikväll blir det mys med pojkvännen, blir väll att kolla på nån film. Nån som har någon att rekommendera ? .)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Om du gillar lite läskiga filmer så kan jag rekommendera The rite (Ritualen) :) grym film!

2011-05-06 @ 14:58:09
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se
Postat av: ida

JAAA, vi får alliera oss till veckan, så ska jag fixa din design och spela monopol, det blir kung (y)

2011-05-07 @ 01:25:29
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0