Dålig uppdatering

Det har varit dålig uppdatering de senaste under dagen och kvällen igår. Men jag var ju och firade min pojvän och hans kompis som har fyllt 20 så igår var det stor fest. Och imorsse mådde man ju lite så där, men pojkvännen mådde värre ch han var tvungen att åka och städa. Men de var roligt så det var värt de.

På au pair fronten är det lungt , eller host family nummer 5 har nu försvunnit från min sida men tyckte de unde ha sagt nått på mailet jag skickade men men så kan det gå. Nu ska jag mysa med pojken och vovven  och hoppas på en familj snart.

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Jaa, dem är verkligen det :)

Jaa, det är klart. Tråkigt att du bara får familjer med tonåringar, men det kommer snart familjer med mindre barn ska du se!

2011-05-16 @ 11:03:19
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0