Dagen

Jag vaknade halv3, eller vakna och vakna har vaknat 100 gånger under natten och har sovit skit dåligt och jag mår skit dåligt. Jävla förkylning, den har verkligen satt sig överallt. Snyter mig varje minut känns det som, kan knappt äta eftersom jag inte kan andas :(. Jag får hoppas att de försvinner snart och att det är bättre imorgon efter som jag måste jobba och jag har ingen som kan ta över.

På au pair fronten så står det ganska still. SI händer de inget och jag börjar bli lite otålig. Kom att tänka på idag att om jag får familj i början av Augusti så måste jag få Ambassad tid i Juni om det inte går i Augusti. Eftersom jag jobbar hela Juli och jag kan ju inte direkt ta ledigt på ett sommarjobb :/. Fan, jag som är en person som vill ha saker planerat så jag vet vad som händer.

På CC fronten så är jag klar med 95% måste bara skicka ut mail eller papper till de som jag behöver ha referencer ifrån. Känns bra men endå jobbigt att börja med allt på culture care. Känns bra för då kanske det händer nått men jobbigt eftersom jag hade bestämt mig för SI och för att behöva gå igenom hela prossesen igen :/

Jaja livet är inte bra nu, förkylningen dödar mig känns det som. Jag känner mig som en zombi. Men det blir bättre bara jag blir frisk och sen blir det kung när allt på aupair fronten börjar ordna upp sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0