Allt är inte som man tror

Ja ännu en Lördag på jobbet. Det går bra förutom att jag är lite hungrig, men det löser jag med en center godis som jag fick av min pojkvän igår.  Det spö regnar här just så det lär nog inte bli så jätte mycet folk idag.

Men med rubriken allt är inte som man tror,så satt jag och mamma och pratade i bilen nu till jobbet. Vi pratade om au pair att jag tycker det är lite jobbigt att alla bloggar jag läser har en familj eller har en på g. Och det är jätte roligt för  dom och för mig för då får jag läsa början på erat äventyr redan nu :D. Men de känns jobbigt att jag bara har haft familjer med äldre barn typ tonåringar och inte så jätte många. Sen börjar ju även tiden att rulla iväg, efter som jag vill åka i Augusti, och visst Augusti är långt men vore kul att åka i början som jag har tänkt. För min plan var jobba till sista veckan i Juli och sen åka till USa i början av Augusti. Men men får se hur det blir. 

Ja men tillbaks till titeln vi satt och pratade och mamma sa Men du kanske ska flytta fram ditt datum? Jag svarade att det inte gick eftersom jag jobbar till slutet av Juli så det går inte. Men då säger mamma men du satt väll tidigaste avgångsdatum den 7 eller 8 Augusti. Och det fick mig att börja tänka jag gjorde de ju först men jag ändrade väll?? Så jag gick in och kollade och ja mamma har rätt mitt avgångs datum som jag har satt är den 7 Augusti :/ blää för mig där då. men ska ändra den på måndag och ändra lite till i min ansökan om dert inte dyker upp nån bra under helgen :/ men ingen som vet om det är nått spec i London så London kontoret är stängt under veckan?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0