Vilket hus :O

Jag har mailat mycket med värdpappans systers au pair. Jag tror hon är från Tyskland och verkar jätte snäll. Hon säger att hon ska visa mig runt området och New York. Dock så bor hon 20 minuter bort, men de är ju inte så långt :). Men vi har mail kontakt och hon frågade om jag hade skype , så det kanske blir lite skype med henne :). 

Men jag har även mailat med min värdmamma. Vi har pratat om lite allt möjligt, vi kom bland annat in på film och teater. Och jag har aldrig sett nån riktig teater förut så jag sa att jag skulle gärna se nån. Och sen berättade jag om en teater som jag hade läst om för ett bra tag sen som faktiskt går i New York. Den heter ''How to succeed in business without really trying", det är en musical kommedi med  Daniel Radcliff ( Han som spelar Harry Potter ). Då berättade min värdmamma att hon har hört jätte bra saker om den och att hon också gärna skulle vilja se den. Så jag sa att då kanske vi kan se den tillsammans. Så jag har inte ens kommit till Usa innan jag har bokat in en teater :D. 

Nyss fick jag även ett nytt mail av värdmamman och det var en bild på utsidan av huset. Jag har googlat det förut men nu fick jag se det från hennes kamera, och jäklar vad snyggt :O De håller på att flyttar in nu och renoverar lite, men jag hoppas jag får några fler bilder senare :D 

Nu ska jag städa lite mer, har hört rykten om att min bror kommer att över ta mitt rum till ett spel rum och då borde de nog inte vara lika mycket saker som det är här just nu XD Så det blir att städa :/.    

Kommentarer
Postat av: mamma

jihooo...det ska bli städat i Amandas rum

2011-06-14 @ 18:21:41
Postat av: Tess

Hej!

Pippiboken köpte jag på adlibris.se! Lycka till!

2011-06-15 @ 04:01:29
URL: http://tessusa.blogg.no
Postat av: Sandra

Vi ska till usa! sjuuuuuk! ;D

2011-06-15 @ 12:28:40
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0