Lista

Här är lite saker som har gjorts eller ska göras.

[/] Au pair online training
[/] Fixa visumpapper
[x]Boka tid på ambassaden, den 3 Augusti
[ ]DS2019
[x]DS160
[x]Ta visum + internationellt körkort foto
[ ]Kontakta skatteverket och be om ”120 personbevis med alla relationer”
[ ]Betala visum (görs på banken & originalkvitto tas med till ambassaden)
[ ]Kuvert + frimärken för 67 kr
[ ]Kontoutdrag
[ ]Presenter till värdfamiljen
[x]Boka hälsoundersökning
[x]Göra hälsoundersökning
[x] BokaTandläkar tid, den 1 Augusti
[ ] Vara hos tandläkaren
[ ]Betala 350 euro flyg + 300 euro försäkring
[ ]Besöka ambassaden
[ ]Beställa internationell körkort
[/]Växla dollar,har lite men ska nog växla mer om jag inte får i födelsedags present :)
[ ]Fullmakt på banken
[ ]Avsluta abonnemang och byta till kontantkort
[x]Köpa adapter
[ ]Skriva packlista
[ ]Packa
[ ]FLYTTA TILL USA
 

Lånade listan av Ida (hoppas det gick bra)
De är säkert mer som ska göras men jag kommer inte på nått just nu :/

Kommentarer
Postat av: ida

Haha jag tänkte väl när jag började läsa listan att den lät väldigt lik min, sen såg jag ju att det var min ;) Haha. Klart du får använda dig av den, onödigt att skriva en ny när det redan finns en ;)

2011-06-13 @ 22:27:09
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: Alice

GRATTIS till din familj!! Har glömt kolla din blogg på ett tag och så plötsligt hade det hänt massor ;)!

Lycka till!

2011-06-14 @ 15:24:36
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0