Underbar värdemamma

Min värdemamma är ur gullig. Jag skrev till henne igår att jag och mamma började gråta när jag vart matchad för vi vart så glad över att de var just dom jag matchade med.  Då fick jag som svar Please let your mom know that we will do everything we can to make sure you are comfortable and happy here! :D  Sen nu under natten så har hon skickat 3 mail 1 där hon frågade om jag hade skype, 1 där hon svarade på mitt mail och likte frågor och sen ett till med lite frågor där hon skrev att hon hade lite frågor men ville inte I don't want to overwhelm you, men hon skickade några frågor. En av frågorna som också var gullig var Is there anything you would like in your room here? :) dom ska ju flytta så de vill väll fixa rummet jag ska sova i :) men jag vet int e vad vill man ha ? En säng skrev jag :) men jag vet int mer man vill ju inte begära för mycket heller :/ ( inte för jag begär mycket alls)
Men sen frågade hon även vad jag vill göra i Usa och i New york :)

Jag ser så fram emot att träffa familjen. Mamman är urgullig, pappan har jag inte pratat med men han ser jätte snäll ut på bilderna och Lilltjejen är uber söt och är välldigt likt mig i sättet :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha diggar din kommentar att du vill ha en säng på dit rum. xD

Nu har jag vänförfrågat dig det är jag som har det superlånga namnet. :P



Ja jag tänkte det, eller de vi kallar Nyköpingsglasen. men det blir mer som en samlar sak då. Jag har tre barn en kille på 7 och två tjejer en på 4 och en på 6 år. De verkade hur sööööta som helst! xD



Jag nöjer mig med mailet där det står att vi har matchat. Haha. :P Man känner sig lite osäker även fast man är säker. xD



Du är faktiskt den jag pratar mest med, det är så kul att prata med dig. :D Vi har ett obrytligt band: en match på samma dag :P (tänk om det hade varit samma klockslag) haha.



Insåg att det är typ två månader kvar :P

2011-06-06 @ 19:16:59
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: var där med några kompisar. kul att komma bort från östersund ett tag och birsta är ju rätt kul också :)

2011-06-06 @ 20:53:47
URL: http://jennybysell.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: kul! vad heter din kompis här? :)

2011-06-06 @ 22:36:09
URL: http://jennybysell.blogg.se/
Postat av: Rita

sv: Nei, jeg reiser med Au Pair Care, kanskje vi ikke skal på samme kurs da?! Vet du hvilket hotell du skal være på? :) Jeg skal være på Hilton Hasbrouck Hotel i New Jersey

2011-06-06 @ 22:51:38
URL: http://www.ritaupair.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0