Trodde nej men det vart ett ja :D

Jag har fått massa fna bilder på lilltjejen jag sa ta hand om. Så jag tänkte jag måste ju fråga om jag får lägga ut bilder på dom på bloggen. Trodde jag skulle få ett nej men jag fick ett Oh yes please post the pics!!! :D
Så lägger in några bilder nu :)


I det här otroligt fina huset kommer jag att bo i :)


Och denna otroligt söta lilla tjej kommer jga ta hand om :)


Dom på sidorna är mina underbara värdföräldrar :)

Känns bättre och bättre ju mer jag pratar med dom :)

Nä nu måste jag sova så jag orkar jobba imorgon :) God natt.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Sv: Tack ska du ha! :)

Och vilken söt tjej du ska ta hand om! Ser ju himlans bra ut!

2011-06-18 @ 08:38:59
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0