Tråkigt

De har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Jag har jobbat, och eftersom vi är 2 ( hon som jobbar egentligen har inte semester än för hon lär mig därför är vi 2 ) så de blir ganska drygt,för hon är där från 4 och sen kommer jag vid ca 7 och då har hon gjort mycket innan jag kommer så jag har inte så mycket kvar när hon går hem. Och jag ä där i ca 9 timmar :/. Men på måndag börjar jag jobba själv så då blir det mer för mig att göra dom där 8-9 timmarnav jag jobba :) 


NU ska jag åka upp och sola och kanske bada (gjorde de inte i förrgår :( ). 
Så vi hörs när vi hörs :)  

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, de är rätt drygt :( Men ja exakt, du kommer ju dit bara två veckor efter mig så vi kommer ju kunna ses då och då, det är som du säger, det känns skönt att det är just du som åker över!! <3

2011-06-30 @ 00:04:15
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0