Tack till alla :)

Jag vill tacka alla som har grattat mig för att jag har fått en host family :)
Och jag såg att det var väldigt många som har varit inne på min blogg idag.



Just nu är det 38 olia personer som har kollat på min blogg, och de 38 personerna har varit inne på min blogg 101 gånger just än så länge. Jag hoppas ni som har läst idag och innan fortsätter att läsa och att ni följer mitt äventyr.

Sen vill jag även gratta http://vadsagersandra.blogg.se/ som har matchat med sin familj i Carlifonien och jag hoppas att vi kommer åka samtidigt. Vi har pratat mycket det senaste dagarna och peppat varandra så det vore super kul att få åka med henne och få vara på kursen tillsammans med henne :)  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så jätte mycket!

Och jag vill åka med dig med. Skulle vara så roligt. Tänk att vi båda var så nervösa i går och idag så sitter vi här med en varsin match.

Jag hoppas verkligen att vi får spendera dagarna i New york tillsammans!

Helt otrolig! :D

2011-06-05 @ 22:43:37
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0