Student nummer 2

Nu ska jag snart iväg på sista student avslutningen. Det är min pojkvän som tar studenten idag. Och de är grymt fint väder ut :) dock lite för varmt för att stå i en klunga och kolla på folk som springer ut :/ men men.

Men idag har jag hunnit ganska mycket tycker jag, var ut och fixade bildernaså nu har jag rätt :) skönt de, nu väntar jag bara på placement pack :/. Men sen var jag och jobbade, sen åkte jag och lämnade kavaj och skor till pojkvännen sen var det att åka hem och göra mig klar. Nu ska jag åka ner och stå i värmen : sen in till stan och knäppa kort och filma sen blir det att köra hem Johan och fira med han och hans släkt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0