Student firande 1, Check

Så nu är jag hemma efter att ha firat Idas student :) grattis igen till henne :). Nu har jag kört henne och en kompis till förfesten, så ta det lungt nu tjejer.

Ja nu tänkte jag sätta mig och fixa (förmodlingen) klart med visumet. Så det bara är att fylla i allt när jag får hem mitt placement pack. Jag tänkte försöka åka och fixa bilder till visumet imorgon ( får sock se om nån har tid eftersom det är student :O ) men jag får hoppas på det bästa :)

Men fråga visst är det 3 kort man ska ha? En till DS160 och en som man tar med sig till ambassaden, ska man ha den 3:e till internationella körkortet ? :/


Kommentarer
Postat av: keela

det beror på vilken nalle man gjorde och valde för kläder osv. Men runt $30 :)

2011-06-09 @ 00:05:15
URL: http://keela.se
Postat av: Emelie

Ja, ett laddar du ju upp i DS-160, ett ska du ha med till Ambassaden och sen behöver du ju ett till körkortet så :)

2011-06-09 @ 12:26:09
URL: http://heymlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0