Snart klart för ambassaden :)

Idag har jag varit duktig och fixat mycket på au pair fronten. Jag har betalat visumet och har skickat att jag ska betala flygbiljetten och extra försäkringen. Även fixat kontoutdrag och papper som vi ska fylla i till fullmakt till mina föräldrar. Sen åkte jag även förbi på skatteverket och fixade 120-personbevis.  Har även pratat med min kusin om att få bo hos henne från måndagen till tisdagen :D Så de är fixat, och sen ska min kära far köra ner mig till stockholm.
Så nu måste jag bara fylla i DS-2019 och fixa kuvert + frimärken sen är jag klar för ambassaden :D. Jag hoppas att andra au pairer är där som jag kan prata med annars så kommer jag bli grymt uttråkad utan mobil och ipod :(. Men det är nått jag får ta om jag ska åka till Usa :).  Jag kan ju kanske ta med mig några tidningar och läsa om man får de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0