Snart i Stockholm

Just nu sitter jag nog i bilen till Stockholm. Detta är ett förinställt inlägg :)

Jag har inte så mycket kvar på min lista att göra :) 

[x] Au pair online training
[x] Fixa visumpapper
[x]Boka tid på ambassaden, den 3 Augusti
[x]DS2019
[x]DS160
[x]Ta visum + internationellt körkort foto
[x]Kontakta skatteverket och be om "120 personbevis med alla relationer"
[x]Betala visum (görs på banken & originalkvitto tas med till ambassaden)
[x]Kuvert + frimärken för 67 kr
[x]Kontoutdrag
[x]Boka hälsoundersökning
[x]Göra hälsoundersökning
[x]Betala 350 euro flyg + 300 euro försäkring
[x] BokaTandläkar tid, den 1 Augusti
[ ] Vara hos tandläkaren
[ ]Presenter till värdfamiljen
[ ]Besöka ambassaden
[ ]Beställa internationell körkort
[/]Växla dollar,har lite men ska nog växla mer om jag inte får i födelsedags present :)
[/]Fullmakt på banken, Ska bara fylla i papprena
[ ]Avsluta abonnemang och byta till kontantkort
[x]Köpa adapter
[ ]Skriva packlista
[ ]Packa
[ ]FLYTTA TILL USA

Det mesta som är kvar är saker jag ska göra nån vecka innan jag åker.
Men jag måste försöka hitta presenter till familjen :/. Skulle vilja hitta nån bra bok om sverige, nån som har nån ide ? :)

Snart lär jag nog vara framme. Får se om jag uppdaterar nått. Har dock inte med mig min dator, men kanske lånar kusinens :) Annars så kommer jag tillbaks imorgon :)


Kommentarer
Postat av: ida

Jag köpte en bok på akademibokhandeln som heter "The year in Sweden", den är superfin med jättefina bilder i och lagom mycke text! :)

2011-06-20 @ 11:58:52
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0