Placement pack

Nu har jag fått ett papper från DHL, och de var här och skulle lämna mitt placemen pack i Fredags. Men då var det ingen hemma för mamma och pappa jobbade och jag och bror min var på student. Men jag ringde till dom nu och jag fick prata med en jätte snäll kille ( tur de jag som har telefonskräck) och han sa att de kunde köra ut de imorgon eller så kunde jag åka och hämta de i Birsta idag. Så jag åker ut till Birsta bara för att få tag på de :) Sandra vi får de på samma dag de ser jag till ;). Men jag måste bara vänta på att de ringer tillbaks och bekräftar att jag kan komma ut :)

Fråga om nån vet, visst ska visum bilden vara 5cm x 5cm ?




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah! sååå KLOCKRENT!!!! xD

2011-06-13 @ 15:04:05
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0