Oj oj oj

116 gånger har folk varit inne :D och 43 personer har varit inne :D vad roligt :D  Jag hoppas ni stannar och läser om mitt äventyr och att no kanske lägger en kommentar vore trevligt :)

Men tänkte faktiskr länka till en sida. Sidan är till Vagabonds hemsida där kan man läsa om massa olika ställen bland annat Usa. Om ni har följt min blogg så har ni nog sett tidningen jag köpte. Men där kan man köpa gama tidningar och resesaker :) Jag funderar lite på att beställa hem några gamla tidningar och kanske en bok om New York :)  Men om ni vill gå in och kolla på sidan så är adressen www.vagabond.se :D

 
tidning usatidning usatidning usa

Några bilder från tidningen jag köpte


Kommentarer
Postat av: Sandra

Amanda om du får ditt mail idag om att du är matchad så kommer det vara sjukt komiskt! xD



Det låter som en bra ide. :D Jag vet lite om deras intressen så ja tänkte ge en present för varje intresse en varsin bok och någon tröja, funderar på en fotbollströja som du sa. Det känns dock som de redan har en fotbolls tröja någon av deras förra au pairer måste ha köpt det. :P

Men ska skype med deras nuvarnde au pair i morgon, så då kan jag fråga. :D



Haha vad kul, jag pratar mest med dig med. Det känns som vi fattar varandra :P



Kommer vara så kul. Mitt datum är spikat nu den 8 augusti åker jag :D Hoppas du åker då med! :D

2011-06-07 @ 14:11:58
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0