Mailat

Idag har jag jobbat och varit och pratat med min chef på bygma om hur jag ska jobba i sommar. Jagh ar även mailat ganska mycket med Värdemamman i host family 6, jag har fått svar på många av mina frågor och jag tycker att jag har fått bra svar :). Och det känns jätte bra men inget är ju bestämmt än så jag får se hue det slutar :) men jag ska skypa med dom i helgen förmodligen :).

Nu ska jag börja göra mig klar för vi ska iväg och fira en kompis till Johan som har fyllt år och har flyttat :) men de blir inte så sent eftersom jag jobbar imorgon :/.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är verkligen jätte roligt.:D Jag är jätte nervös inför i kväll. Jag har ingen aning hur man ska sköta hela kontakt grejen liksom. :P

Det verkar se väldigt lovande för dig och din nya match :D

2011-06-04 @ 09:16:04
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0