Lite mindre att göra

To do:

[x] Au pair online training
[x] Fixa visumpapper
[x]Boka tid på ambassaden, den 3 Augusti , ändrat till den 21 Juni
[ ]DS2019
[x]DS160
[x]Ta visum + internationellt körkort foto
[x]Kontakta skatteverket och be om "120 personbevis med alla relationer"
[x]Betala visum (görs på banken & originalkvitto tas med till ambassaden)
[ ]Kuvert + frimärken för 67 kr
[x]Kontoutdrag
[ ]Presenter till värdfamiljen
[x]Boka hälsoundersökning
[x]Göra hälsoundersökning
[x] BokaTandläkar tid, den 1 Augusti
[ ] Vara hos tandläkaren
[x]Betala 350 euro flyg + 300 euro försäkring
[ ]Besöka ambassaden, den 21 Juni
[ ]Beställa internationell körkort
[/]Växla dollar,har lite men ska nog växla mer om jag inte får i födelsedags present :)
[/]Fullmakt på banken,  kommer hem papper om nån dag som vi ska fylla i
[ ]Avsluta abonnemang och byta till kontantkort
[x]Köpa adapter
[ ]Skriva packlista
[ ]Packa
[ ]FLYTTA TILL USA

Så jag har bokat av mycket på min lista :D duktig jag känner mig :)
Nu gjorde jag klart pre-departure training så jag har inte så mycket kvar på au pairs in america sidan :).

På sidan står det bara att jag ska betala ( och det gjorde jag idag men det har inte kommit in än )
Och sen att jag måste göra before you depart, och det ska jag göra innan jag åker :)
kvar


Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad effektiv du är Amanda!! Känner paniken lite nu när du gjort så mycket och åker två veckor senare!! Sen att jag är borta typ hela sommaren göre inte bättre, måste ta och skärpa mig nu :OO haha!

2011-06-16 @ 21:51:00
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0