Letande i spöregn

När vi kom till min kusin så lämnade vi våra saker och åkte in till t-centralen och där efter letade vi bussen. Hittade den lätt och åkte i väg. Hoppade av där vi hade information att vi skulle började gå visste inte vart vi skulle. Det började regna, sen spöregna :/. Vi springer runt och letar, kollar pappas telefon på gpsn. Men vi gick bara runt runt. Tillslut går jag in på svt och frågade, fick veta vart jag skulle gå.  Så nu har man varit inne på svt :D. Men gick dit han sa att vi skulle gå och hittade de jätte snabbt. Och även då slutade det regna. Men de vi märkte var att hade jag åkt en hållplats till så hade jag kommit precis utanför :/. Så om nån åker med buss 69 och de står att ni ska kliva av vid nån hall så åk en busshålls plats till så kommer ni precis utanför :)


Sen grymma nyheter till mig, jag har fått kontakt med 2 tjejer som åker samtidigt som mig och från arlanda :D. Och sen har jag ena tjejen ca 24 minuter åt ena hållet och den andra tjejen ca 24 minuter åt andra hållet :D Fatta vad grymt att vi åker samtidigt och bor sååå nära :D.  Kan vi mötas hos mig :D

Nu ska jag lägga mig och vila och peppa inför imorgon :) Hoppas det går bra :)

Kommentarer
Postat av: mamma

lycka till i morgon. man får ta med sig mat in på ambassaden så ta med frukost du.

kram mamsen

2011-06-20 @ 21:07:32
Postat av: ida

Japp jag har allihopa! :) Ja det är klart du får, du kan få låna av de som jag sett redan :)

2011-06-20 @ 21:49:28
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja du får göra det :P

2011-06-21 @ 11:33:47
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0