Jobbig DS160 :(

Sitter och försöker att fylla i lite på DS160 men de r lite problem :/
1, Jag heter Fält i efternamn ska jag då skriva Fält eller Faelt ?
2, Man ska ju skriva när man kommer dit är det dagen man åker den 15 eller är den 16 ?
3, Min värdefamilj ska flytta ska jag skriva deras nuvarande eller deras nya?

Många frågor lite svar just nu :( men har skickat ett mail till SI så jag får nog svar imorgon om ingen av er har svar på dom :D

Och jag börja känna mig lite stressad, nu resten av vecka nblir det massa student + att jag jobbar.  Sen vill jag ju gärna ha ambassad tid i Juni eftersom jag jobbar hela Juli :/ men vet ej om kan få nån i Juni :/ Men det hade varir kul om jag hade fått åka antingen med Ida eller Sandra, men om jag ska gå med Ida så måste jag vara snabbt klar med allt och hoppas på tid :/ om Sandra så måste båda skynda sig och skynda oss att boka in samma tid ;) Jag säger bara SANDRA JOBBA vi ska på ambassaden med Ida :D Hur kung hade inte det varit :D. Men det går nog inte att fixa :( 

Men jag måste göra en måste lista, men det ska jag göra när jag får mitt placement pack :) 
Dock kan jag bocka av en sak 

(X) Boka tandläkartid 1 Augusti 16.00

Nu har jag bara massa kvar XD 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Lite försenat svar, men tack så mycket :D



Angående frågorna du har skrivit här ovanför, kolla i visum instruktionerna du har fått av SI :)

2011-06-08 @ 12:11:01
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0