Jobbet

Sitter nu på jobbet och det är väldigt lungt. Vart ju utgång igår vilket jag ångrar lite smått nu. Dock mådde jag värre förut, nu är det ganska lungt faktiskt lite små saker men annars bra. Dock skulle jag hellre vilja ligga vis mormor och morfars pool än att jobba, eftersom  det är så grymt fint väder. Men men det blir klirr i Usa kassan så det gillar vi. 

Men dagens bra saker: 
¤ Jag har fixat biobiljetter till sista Harry Potter filmen och jag ska se den den 12 Juli istället för den 13 när den har premiär :D
¤Det är fint väder och mormor och morfars pool är igång.
¤Jag ska förmodligen umgås med Amanda idag, och det var GRYMT länge sen.
¤ Jag har en pojkvän som älskar mig MYCKET, och som jag älskar MYCKET (dock så kommer han väll inte se detta eftersom han hittar fortfarande inte in till min blogg XD så mamma om du läser detta så kan du visa han)
¤Jag har en underbar familj.
¤Jag ska kolla på när min  pojkvän öppnar sina student presenter ( tycker det är kul när folk öppnar presenter kul att se vad de får :D )
¤min pojkvän kommer förmodligen vinka av mig på flygplatsen när jag åker till Usa
¤ +massa mer

Negativa:
¤ Fint väder och jag kan inte vara ute :(
¤Min pojkvän sa att han kommer gråta när jag åker till Usa ( och jag har nog aldrig sett han gråta förutom på fyllan) ,vilket kommer leda till att jag kommer må dåligt över de och att jag kommer gråta mer än han.
¤ Mitt placement pack har inte kommit
¤Sen var det nog nått mer men kommer inte på de nu så då får sde inte vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0