Inte idag

Nyss så skulle jag skypa med host family 6, men mamman berättade att webbkameran funkade inte så hon undrade om vi skulle bara prata på skype utan kamera eller om vi skulle vänta tills imorgon så kunde hon köpa en webbkamera ( hur gulligt är inte de att hon tänker köpa en webbkamera bara för att vi ska kunna skypa :) ). Men jag sa att hon fick bestämma, så hon bestämmde att vi skulle prata. Så hon ringde upp mig på skype och jag tror jag hörde den lilla flicka säga hello, hello :D. Men det vissade sig att mikrofonen inte funkade, så vi bestämmde att vi skulle skypa imorgon halv 3 :) Och värdemamman skulle köpa en mikrofon också så jag kan höra dom :). Men det känndes faktiskt bra fast vi inte pratade nått, men att hon verkar så snäll för hon bad om ursäkt flera gånger och så :) Men imorgon ska jag prata med dom :D så jag hoppas det funkar då :D

Kommentarer
Postat av: Tess

vad härligt att det känns bra även fast ni inte fick pratat.. alltid är det någonting som ska krångla! Mamman verkar vara jättegullig, precis sådan är mamman i min familj också, ber alltid om ursäkt om någonting inte funkar och liknande. Hoppas verkligen för din skull att allting går hur bra som helst med den här familjen!!

2011-06-04 @ 20:35:15
URL: http://http:/tessusa.blogg.no
Postat av: Sandra

Hehe, ja tids skillnaderna sätter man förhoppningsvis när man är där. Så man inte ringer hem mitt i natten bara för att det är dag i USA. :P Det sjukaste är ju att det är tidsskillnad inne i landet med :P



Ja vi får se vad som händer känner mig lite tveksam. Men jag får vänta och se. :D

2011-06-05 @ 00:05:38
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0