Host family 6 + Intervju

Ja om du har läst inlägget innan detta så fick jag en familj som var intresserad av mig igår :)
Dom bor i New Rochelle i New york. Dom har 1 barn som är 5 ½ som tycker om att pyssla och simma som jag :D. De har även en katt. 
Jag har skickat ett mail till dom med lite frågor , men har inte fått nått svar men de ommer väll ikväll :). Men just nu känns det jätte bra och det känns som en familj för mig :). Men jag får se hur det slutar.

Men idag iallefall så åkte mamma och jag till huddiksvall eftersom jag skulle på intervju med en tjej som har åkt med CC. Det gick bra tycker jag så jag får se när jag blir godkänd på CC, dock så känns det lite drygt eftersom jag har hittat en familj jag gillar än så länge men man vet ju inte hur det slutar.Så det kan ju vara bra ifall det inte skulle gå bra med Host family nummer 6 :)

Men det är bara vänta och se :D


Kommentarer
Postat av: Elvira

Lycka till med familjen, det låter trevligt tycker jag! :) Kramar!

Postat av: jenny

svar: TACK!:D

2011-06-03 @ 02:18:49
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0